OM TENDENS

03tendens_september_2016_lederTENDENS er et kvalitetsmagasin som tidligere kom på trykk, distribuert i Bergens Tidende. Nå har det kommet i ny digital versjon:

TENDENS
TENDENS er også tilgjengelig i fullversjon på nett tilpasset en mobil leseflate.
Med flott omslag, moderne grafisk design og inspirerende innhold skal TENDENS være på høyde med nasjonale
og internasjonale magasin innen de samme fagområder. Et knippe bidragsytere sikrer magasinets kvalitet og levedyktighet.

TENDENS | Design +
Valg av rom, farge, form og funksjon gir estetiske muligheter.
Stemningsfulle hjem er blitt et viktig stikkord med tiden, spesielt for oss nordmenn.
Tendens ønsker å inspirere på denne fronten, gjennom nyttig informasjon om god design og interiørnyheter.
Gjennom et samarbeid med håndplukkede fotografer, trendspaltister og journalister skal velsmakende billedreportasjer
og informative artikler stå i sentrum for magasinets redaksjonelle del. Samarbeidspartnere på annonsørsiden skal også
bidra til å informere leseren om hvilke nyheter og produkter som finnes til enhver tid hos de respektive forhandlerne.

DISTRIBUSJON OG NEDSLAGSFELT
-Like mange kvinner og menn
-Over snittet høy inntekt og utdannelse
-Høyest dekning i aldersgruppene 40- 49 år, 50- 59 år og 60+, dette er også de mest kjøpesterke

Advertisements

2 thoughts on “OM TENDENS

  1. Tilbaketråkk: Tendens | Fru Fly © Inspiration. Photo. Life.

  2. Tilbaketråkk: Tendens + Cu. | + NOE PÅ HJERTET

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s