SKAL FORTSATT VÆRE BYENS LEDENDE DESIGNMAGASIN

Magasinet TENDENS har nå avsluttet  all produksjon på papir og gått over til nettutgivelser  6 ganger i året.

Den digitale verden er kommet for å bli, og det er magasinets plikt som markedskanal for design og interiørbransjen å henge med. Vi skal være der målgruppen til våre annonsører er.

bilde-trude-2

Fotokilde: Mossestad Foto | Anderssen Voll/Erik Jørgensen

Satsningen skal vise en styrke og vilje overfor våre annonsører. Vi skal være forutfor og vise vei. Endringen må selvsagt modnes og vi må gi leseren tid. Å «bla» i digitale utgaver kontra det å kjenne på papirkvalitet er annerledes. Men allerede nå ser vi et hav av muligheter med den digitale verdensveven.

For det første er magasinet i mye større grad dynamisk og man kan dermed leke på mange arenaer samtidig –  i og utenfor lay out. Å kutte papirproduksjon er dessuten besparende for miljøet, og nedslagsfeltet kan styres og styrkes enormt.

Byens ledende designmagasin

Arbeidet med å posisjonere Bergen som en viktig arena for designformidling står fortsatt i sentrum. Sammen med et faglig sterkt digitalt byrå får magasinet kompetansehjelp for å sikre nedslagsstyrke.

Dyktige fotografer, journalister, stylister og trendeksperter gjør et unikt arbeid for magasinet og sikrer dermed  målet om å fortsatt være byens ledende magasin relatert til design og interiørinspirasjon. Å speile tendenser via lokale butikker er like essensielt fremover. Følg gjerne TENDENS på facebook og instagram.

Ny utgave kommer 2. desember. Jeg gleder meg.

signatur

 

 

 

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s